Дата: 2015-12-06, 12:40:51
Форс-мажорні ситуйовини... 5 відповідей
  • Група: Клієнти
  • Повідомлень: 141
  • Реєстрація: 2015-04-16
#5671
2015-12-06, 12:40:51
Вчора у мене стався черговий, як тех підтримка його називає, форс-мажор. Особисто я підібрав би інакше не зле тихе слово, але нехай! В наслідок цього форматнулась більшість моїх конфігів. Це дуже неприємно кожен раз, коли таке трапляється. Особливо в майнкрафті. Оскільки не завжди під рукою є свіжий бекап. Одна річь такі ігри як КС, чи тому подібні шутери. Там мало всяких накопичувальних систем і фактично не є необхідною повна синхронізація між ними. Тому втрата якихось даних не приведе до фатальних наслідків, як в майнкрафті.

Тех. підтримка сказала що не несе відповідальності за втрату моїх файлів(Компенсація? Ні, не чули!) і порадила мені частіше робити бекапи. Що ж, я б не проти. Але є одне, два, три, п'ять, десять але....

Бекапи на хостингу можна робити не частіше ніж раз в 24 години і доступний лише один бекап. Не дуже зручно. Хотілось хоча б два окремих одне від одного бекапа на протязі 24-х годин. Оскільки можна зробити бекап і не замітити що в ньому вже назріває і проростає якась проблема, яка спочатку мало замітна, але потім переросте в щось глобальне (наприклад як биті чанки, із за яких крашиться сервер або зливається пам'ять. Часто актуальна проблема в майнкрафті). І подальше відновлення буде неможливим. Тільки повний вайп мапи. А це фактично смерть для майнкрафт сервера.

Я спробую вгадати яку відповідь мені на це дадуть. "Робіть бекапи через FTP"
Ідея впринципі хороша. Але не дуже актуальна. Оскільки в майнкрафті, як впринципі і на всіх ігрових серверах, але в майнкрафті особливо, є багато директорій, кожна з яких може містити якісь дані про кожного гравця, який заходив на сервер. Цих файлів з даними може бути десятки тисяч і не всі можна тримати на MySQL. І хоч вони можуть фактично нічого не важити, але на фтп є обмеження в передачі файлів (не більше 10/сек). Це робить процедуру створення бекапу через фтп дуже довгою і нудною. Тому потрібно або дати можливість створювати пару окремих бекапів прямо на хостингу, або не знаю... Можливо виділити більше місця на диску, щоб люди могли створювати автоматичні бекапи за допомогою спеціальних плагінів. Хоча такі бекапи не будуть повноцінними...
Ось такі вот у мене побажання.

  • Група: Адміністрація
  • Повідомлень: 1334
  • Реєстрація: 2011-05-06
#5672
2015-12-06, 14:30:44
Kixot14, такие ситуации случаются, но мы пытаемся их избежать. Если отвечать кратко, то Вы можете сделать бекап а потом попросить у саппорта сделать вручную архив только с необходимыми конфигами, чтобы не восстанавливать весь сервер с не самой свежей картой. Создавать два бекапа в сутки не несет особого смысла, Вы же не будете делать каждый день вручную 2 раза бекап? Более логично будет дождаться внедрения функции создания бекапа в заданиях, чтобы делать это автоматически, скажем, рано утром.

Отдельно приносим извинения за доставленные неудобства.
  • Група: Клієнти
  • Повідомлень: 141
  • Реєстрація: 2015-04-16
#5673
2015-12-06, 15:02:37

root (2015-12-06, 14:30:44) <strong>Kixot14</strong>, такие ситуации случаются, но мы пытаемся их избежать. Если отвечать кратко, то Вы можете сделать бекап а потом попросить у саппорта сделать вручную архив только с необходимыми конфигами, чтобы не восстанавливать весь сервер с не самой свежей картой. Создавать два бекапа в сутки не несет особого смысла, Вы же не будете делать каждый день вручную 2 раза бекап? Более логично будет дождаться внедрения функции создания бекапа в заданиях, чтобы делать это автоматически, скажем, рано утром.<br/><br/>Отдельно приносим извинения за доставленные неудобства.<br/>


1. Видаляються не лише конфіги, але і дані плагінів. І відновлювати їх окрему від мапи немає сенсу, оскільки все є синхронізованим одне з одним. Самий маленький приклад: Ви викопуєте кусок землі(зміни записуються в схематиці мапи), за що вам начисляється валюта на баланс економіки(зміна записується в даних плагіна). Якщо бекапнути дані плагіна, а мапу ні, то буде розсинхронізація цих даних. Тому є сенс лише робити повний бекап.

2. На рахунок двох бекапів в сутки: Перечитайте будь ласка уважно ще раз мою цитату про биті чанки -

"Бекапи на хостингу можна робити не частіше ніж раз в 24 години і доступний лише один бекап. Не дуже зручно. Хотілось хоча б два окремих одне від одного бекапа на протязі 24-х годин. Оскільки можна зробити бекап і не замітити що в ньому вже назріває і проростає якась проблема, яка спочатку мало замітна, але потім переросте в щось глобальне (наприклад як биті чанки, із за яких крашиться сервер або зливається пам'ять. Часто актуальна проблема в майнкрафті). І подальше відновлення буде неможливим. Тільки повний вайп мапи. А це фактично смерть для майнкрафт сервера."

Тому є! Є сенс мати можливість робити два окремих бекапи!!!
Нехай ця функція буде платною?? Якихось нещасних 10-15 додаткових гривень. Але вона буде корисною!
  • Група: Адміністрація
  • Повідомлень: 1334
  • Реєстрація: 2011-05-06
#5674
2015-12-06, 23:03:04
Дело в том, что архитектурно нужно менять код создания и восстановления бекапов, это не так просто как изменить одну цифру с 1 на 2. Не спорю, предложение разумное, но его реализация требует времени. Поэтому, конкретно на данный момент времени, Вам нужно пытаться создавать нужное кол-во бекапов имеющимися средствами. И опять таки, Ваше предложение принято, спасибо.
  • Група: Клієнти
  • Повідомлень: 141
  • Реєстрація: 2015-04-16
#5675
2015-12-07, 0:22:47
Ага... Я своїм гравцям деколи так само відповідаю
Тема закрита

Увійдіть або зареєструйтесь для спілкування на форумі

Вгору